BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 28, 2010

LAWATAN RASMI MPP UNIVERSITI MALAYSIA SABAH KE UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA




27 Mei 2010 yang lalu, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia telah di kunjungi oleh pelajar dari Universiti Malaysia Sabah yang terdiri daripada MPP UMS , Pengerusi kelab dan Pengerusi Kolej Kediaman.

Tepat jam kul 1.20 petang Delegasi UMS sampai di hadapan pintu Dewan Tunku Ibrahim Ismail. MPP UTHM dan Pegawai dari HEP menyambut ketibaan mereka pada masa itu dan membawa mereka masuk ke dewan jamuan 2 untuk berehat sebentar sebelum aktiviti seterusnya.

ketibaan MPP UMS di depan pintu DTII


Sebelum aku masuk ngan MPP UMS dan UTHM. Tiba2 Aku terpandang salah sorang dalam kumpulan rombongan mereka, aku cuba ingat balik siapa gerangan dia. Bole lupa nama dia, cuba ingat lagi, last2 aku ingat. hahahaha... aku tepuk bahu dia dan aku tegur dia, Alif ke?? btul tekaan aku, jgn marah Aizat.... hehehe

masa dalam kami berada di Dewan jamuan 1, aku bersama abg angkat Suzanna.. hehehe... Hello bro, semasa di DJ1 banyak la perbincangan telah diutara, termasuklah perkenalkan setiap yang ada dlm DJ1.


Gambar di Dewan jamuan 1 (berdiskusi)

Gambar aku bersama Aliffirza

selepas 2 jam berdiskusi di DJ1, kami semua pergi buat lawatan sekeliling kampus yang indah ini, termasuklah perpustakaan yang baru. disana banyak la kami bergambar aksi pelik dan macho... hehehe.... biasala untuk kenangan bersama2...



perpustakaan mercu kebanggaan UTHM Johor




Gambar semasa di tengah2 perpustakaan baru

lepas tu Melissa mengajak ajak semua yang berada di bus pergi ke bengkel Automasi UTHM, di sana pensyarah telah menunjukkan beberapa kereta yang telah diubahsuai... biasala UTHM kan Universiti teknikal mesti pandai mengubahsuai untuk yang lebih baik.



Gambar di Bengkel Automasi FKMP

sebelum mereka pergi destinasi seterusnya, kami harap segala pertemuan ini dapat mengeratkan lagi silaturahim kita, insyaallah kami akan buat lawatan balas ke UMS. Semoga kita berjumpa lagi.....


Gambar Prof Ir Amir, En Khirul, MPP UTHM dan MPP UMS


0 comments: